Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Ο Usain Bolt στην Manchester United!

Όταν ο πιο γρήγορος άνθρωπος του πλανήτη μιλάει κάτι λιγότερο από 2 μέρες ,μετά από την νίκη του στα 100 μέτρα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, τότε εμείς απλά τον ακούμε.

Σήμερα είναι ευρέως γνωστό ότι ο Τζαμαϊκανός πρωταθλητής, Usain Bolt, λίγο ή πολύ, παρακάλεσε την Manchester United για ένα δοκιμαστικό.

Συγκεκριμένα ο Bolt είπε:

“Ο κόσμος νομίζει ότι αστειεύομαι, αλλά ο Alex Ferguson με πήρε τηλέφωνο και μου είπε, ‘ok ας το δοκιμάσουμε, έλα στην ομάδα να κάνουμε ένα δοκιμαστικό.’. Θα ήταν απίθανο για μένα να αρνηθώ. Επίσης αν δεν πίστευα στις δυνατότητες μου και στο τι μπορώ να κάνω σαν ποδοσφαιριστής, δεν θα ζητούσα αυτό το δοκιμαστικό. Είμαι ένας πολύ ιδιαίτερος παίκτης και μπορώ να κάνω την διαφορά. Θα μπορούσα να είμαι ο πιο γρήγορος παίκτης στην ομάδα και να παίζω το ίδιο καλά. Θα είμαι στην Αγγλία για λίγες μέρες ακόμα.”

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Bolt έχει ζητήσει από τον προπονητή της Manchester United να τον δοκιμάσει.

Ο Rio Ferdinand έστειλε το συγκεκριμένο Tweet στον Bolt σήμερα το πρωί: “Αν θέλεις ακόμα το συγκεκριμένο δοκιμαστικό στην Man Utd πες το μου και θα μιλήσω στο “αφεντικό! Συγχαρητήρια για την νίκη στα 100 μέτρα, περιμένω κάτι ανάλογο και στα 200 μέτρα τώρα!

Με τον Bolt να απαντάει: “Μετά τους Ολυμπιακούς θα το κοιτάξουμε…lol…thanks man”

Μπορεί να είναι γρήγορος, αλλά μπορεί όντως να παίξει ποδόσφαιρο?

Για να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη, παρακάτω είναι όλα τα βίντεο που αποδεικνύουν κατά κάποιο τρόπο τις ποδοσφαιρικές ικανότητες του φαινομένου που λέγεται Usain Bolt!

 

 

 

 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου